Den med gamla minnen..

Tjenna !

Hittade Fluffs gamla spådom om mitt liv, och hittils har jag inte gift mig med Kråkan, men vem vet vad som händer i framtiden? :) Haha. Läste igenom massa gamla inlägg och det är sjukt kul att komma ihåg allt man har gjort igen :)

Det börjar med att jag gifter mig med Kråkan, vi åker på smekmånad till Antarktis för att sedan bo kvar i en lägenhet någonstans i Sverige. Allt är frid och fröjd, tills plötsligt Kråkan lämnar mig för en Transa därför att han är bi. Det kommer senare ut att vi bara hade ett bra förhållande i sängen.
  Jag blir då väldigt ledsen och blir då hans bästa kompis Pers älskarinna. Pers fru vet inget om det utan går runt i godan ro, tills jag plötsligt blir gravid. Då kommer sanningen ut och Pers fru lämnar honom och jag och Per blir tillsammans, vi får tvillingpojkar som vi döper till Per och Oskar.
  Men det här livet är inte det livet jag vill ha, så jag lämnar Per för Björn, som är Pers bästa kompis. Vi har det mycket bra till en början. Men när sen Kråkan får reda på detta så snackar han skit om mig till Björn och då gör Björn slut med mig. Detta var en ond taktik av Kråkan och han och Björn blir då tillsammans. Men även Kråkan har ett samvete och berättar för Björn hur det ligger till. Så då blir vi alla tre tillsammans och har ett kanske delvis komplicerat förhållande men det fungerar.
  När jag sedan blir gravid en andra gång med Kråkan, så lämnar vi Björn och bildar ett lite vanligare par. Jag föder ett till tvillingpar som vi döper till Kråkan och Elsa. Men Björn är inte helt ute ur bilden. Han kräver att faderskapstest görs på båda barnen. Det visar sig att de har ett barn var. Kråkan är far till Elsa medans Björn är far till Kråkan...

"Våga hoppas och våga tro"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0