Den efter vinst..

Tjenna !

Inte bloggat på länge. Inte haft någon lust direkt. Inte hänt så mycket kul heller för den delen. I fredags lirade jag innebandy på korpnivå med Pia IK mot Jockes IK, det blev förlust med 12-5, trots att vi hade Fluff i målet. Men vi ska ha revansh.

I lördags rensade jag mitt rum, baksidan av min dörr är inte sig lik, inte heller mina garderobsdörrar. Vissa (Sofia Andersson) tyckte nog att det var på tiden. Haha, hade lite bilder på min stora idol Gunnar Domeij där. Han har förövrigt gjort comeback i högsta serien. han är min gud eller nåt. Efter det så åkte jag och Emma JaCobsson till Husqvarna för att kolla deras juniorallsvenska kvartsfinal mot Pixbo, de fick styk med 6-3. Synd, hade vart kul om de gick vidare. Vi åt i alla fall geisha, det är en viktig och riktig uppladdning inför match det!

Matchen idag! VI VANN MED 4-1!!! Så otroligt skönt, nu ligger vi 8 poäng före Stanstad med 3 omgångar kvar att spela. Vinner vi mot Husqvarna i nästa omgång så säkrar vi div.1 kontraktet till nästa säsong :)

Själv gick man och sjukade ner sig direkt efter matchen, men ja bättre det än innan matchen. Vi skulle ha lugn träning måndag och tisdag eftersom vi har DM-semifinal på torsdag så missar nog inget om jag inte tränar imon. På torsdag är jag fit for fight (som man så vackert säger) igen!

Felicia hade inte med sig JP idag. Så får vänta tills imon innan jag kan läsa det! Syskonen Glad i div.1.

"It´s not what you say, it´s what you do to make me stay"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0