Den där skolan börjat igen..

Tjenna !

Nu har helvetet börjat igen. Sandagymnasiet drog igång med en hårdstart. Innebandyn var inställd så jag hade matte mellan 10.35-11.30. Hur jag ska klara av min sista termin är en fråga. Det kommer bli tufft, det kommer bli hårt, men tillsammans ska vi, Sp3C klara av det.

Tillbaka till matten, Eva våran lärare fick nog som vanligt lite smått panik på oss, det var inte matten utan nyår som stod i fokus. Vissa var väldigt lacka för att jag, Fluff och Felicia inte kommit till någon efterfest kl 6 på morgonen, grejen är att vi åkte därifrån vi var vid 2 och tveksam om det var bestämt om någon efterfest då, men ytterst roliga som dom är säger dom "men är ju inte så konstigt om du inte kommer ihåg det, kommer du ens ihåg att du var där". Alltid ska man få skit för något. Jag kommer ihåg allt!!

Match på lördag mot Warberg borta! Viktiga poäng på spel, både vi och Warberg ligger på samma poäng, precis som Engelholm. Eftersom alla andra lag byter första bokstav på laget från staden (städerna stavas ju Varberg och Ängelholm) så funderar jag på¨om vi ska kalla oss Gönköping? Något att fundera kanske, glöm inte följa oss på bloggen http://jntm.blogg.se mycket roliga tankar och funderingar.

"Allt är inte guld som glimmar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0