Den där man får ut lite aggritioner..

Tjenna !

Gott nytt år alla! Själv firade jag inte in nyåret perfekt. Fluff och Felicia var där. Det var viktigt, men resten är ja vet i fan! Skitsamma, nu är det nytt år och nya möjligheter.

År 2009 bjöd på (som är värt att minnas)

18 år! Även om jag var väldigt deprimerad över detta!
Sports Camp, kan ha varit bland roligaste
Glasskiosken, gick upp en del i vikt
Fluff,! utan dig vetifan om jag överlevt!
Gick upp i ettan och just nu ligger vi kvar för spel där även nösta säsong!

2010 kommer bjuda på

Studenten!!
Kanske en flytt från JKPG!
Förhoppningsvis stannar vi kvar i ettan!
Fluff fortsätter vara underbar!
Fluff fyller 18!
Hoppas på ett bra år och att jag får jobba på sports camp!
Kan ju alltid hoppas på mer :P

"Finns det liv finns det hopp"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0