Den där jag lackar på min mobil..

Tjenna !

Min mobil har gått sönder igen, suprise på det! Gick sönder i lördags, eller typ stängde av sig och så, men briljant som jag är kom jag på att batteriet var slut. Det fungerade bättre när jag laddat den. Men nu är det nästan fullt batteri och den håller på så ändå. Illa!

Åkte till Intersport med Fluff och Bergström och beställa matchtröjor till Sanda. Sjukt duktiga är vi och fixar det! Blev svarta tröjor med tryck och vi valde nummer till alla. De vi visste fick sina nummer och de vi inte visste hitta vi på nummer till så Anna får spela med nr 40 och Sjöberg med nr 53! Det tyckte vi var underhållande.

Sista dagen på jobbet imon sa dom, lite blandade känslor kanske skönt att slippa åka dit direkt efter skolan men samtidigt, jag vill ha pengarna ju ;) haha. Men får väl vara glad för det jag har fått jobba, eller nåt ;)

Jag fick inte heller följa med till U-SM på lördag :(. Vi spelar match i ettan på söndag och då fick inte jag, Liljeberg, Persson, Frida, Felicia, Hill följa med, vet inte om de var någon mer som hade åldern inne somk inte fick det. Surt nu när det är sista året men serien kommer ju i första hand så det kanske trots allt är bra. De som är där är sjukt duktiga och jag hoppas att vi/ni tar oss/er till finalslutspel i Landskrona :)

Var även något jättekul från träningen jag ville dela med mig, men kommer absolut inte ihåg vad det var. Jonna Ihrman kan nog ha något med saken att göra känns det som, vet inte, men tror det! Brukar vara så om inte annat :P

Ska till Norrköping den 5-6/2 i vilket fall!

"Lev inte i drömmen, lev som drömmen"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0