Den där jag ber om förlåtelse..

Tjenna !

Det går rykten om att folk tar det som står på min blogg seriöst och att det har lett till att en del missförstånd har kommit. Jag vill bara säga förlåt och poängtera att inget av det som skrivs är seriöst och att jag överdriver/underdriver (kan man säga underdriva?) i exakt allting. Om jag ex har sprungit 8km så heter det att jag har sprungit 14 mil, etc etc. Jag har sagt det innan, men om det tillkommer nya läsare är det lika bra att säga det igen. Ta inget seriöst som står här, speciellt inte om jag är sur, (det läser man nog av rätt lätt om jag är eftersom det i princip endast sker efter förluster att jag är jätte sur). Men som alltid finns det ett undantag som bekräftar regeln, allt det snälla jag har skrivit om Fluff i första hand, Felicia, K, G-sson, Paige, Fia etc, det är ju givetvis sant. Mina vänner är jag sjukt stolt över och de älskar jag något enormt. Det är även sant att innebandyn är prioritet nummer 1 i mitt liv och något jag satsar på, precis som mina vänner (de allra flesta av mina vänner spelar i JIK) och alla i laget. Matchen mot Stanstad kan vara den viktigaste matchen hittils i min såkallade "Karriär" och allt fokus ligger på den förtillfället. GO JIK!

"Det är en styrka att kunna erkänna ett misstag"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0