Den där jag är ledig från jobbet..

Tjenna !

Började med att jag hade sovmorgon, och den slår aldrig fel, enda gången man försover sig är givetvis då. Satte klockan på 8 för att jag skulle slippa stressa på morgonen. Hinna göra en smoothie m.m. Vaknar av att jag rycker till kl 8.46 bussen går 09.03. Då kan jag inte som alla andra dagar bara ta på mig träningskläder så det blev att jag kom lite sent till skolan. Men de löste sig ;).

Sen följde lunch, SP3A tror att de är något och startar matkrig. Mattanten går fram till dem för att prata, och jag är ca 2 cm ifrån att lyckas träffa henne i bakhuvudet med en kåldolme/brysselkol var det nu var vi kastade. Tyckte det var väldigt sorgligt att jag inte träffade henne.

Ska åka till största hålan Mullsjö ikväll för att kolla på Mullsjö-JIK. Äntligen har jag och Emma kommit överäns om att UPPVÄRMNINGEN är det bästa med matcherna! Absolut det roligaste att kolla på!

Lund imorgon!

"En dålig hantverkare klagar på sina verktyg"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha brysselkål var de lilla du. koldolme är en sak med köttfärs i och kål runt om. hahaXD bara kände att ja var i behov utav att berätta för dig ditt smarthuvve när ja kan nåt du inte kan;) haha

2010-01-22 @ 16:07:20
Postat av: Jenny

va inte så negativa om matkriget ;) haha vi tar ju studenten snart ändå :D :D :D

2010-01-24 @ 15:07:12
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: Hansen

Det jag lackar på är att det inte var SP3C som startade kriget ! :P

2010-01-24 @ 20:32:59
Postat av: Hansen

Det jag lackar på är att det inte var SP3C som startade kriget ! :P

2010-01-24 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0