Den med är det sportlov så är det..

Tjenna !

Har jag gjort något jag hade tänkt att göra detta sportlov? Haha, jo jag har ju faktiskt börjat på mitt idrottsarbete, men hur gick det med rättskunskapen, matten och de andra? Nja sådär va. Gick inte så bra med sovandet heller, i morse tror jag att jag var uppe och velade vid halv 8 någonting, gick halvt om halvt i sömnen. Men är det sportlov så är det. Jag har lagat massa mat, det är alltid något.

Gårdagen var mycket trevlig! Bowling och rötan man har får tre strikar irad, sen två till i sista omgången så fick ihop hela 169 poäng, haha jag brukar få hälften så mycket. Men ibland ska man ha tur :P. Får bara hoppas att turen håller i sig till helgen. Viktiga matcher, IBF och DM-final.

Vad händer? Var är Team Peja(?) Lindholm i herrarnas curling, vad är de för stolpskott som är med? De är säkert duktiga, har inte sett dem, men jag vill ju ha Peja Lindholm, först då är det OS-curling!! Tur att Team Anette Norberg är med ialf, så man får något när man gått och väntat ända sen Turin-OS.

"Bättre ångra något man gjort än att ångra att man inte gjorde det"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0