Den med ännu en inställd träning..

Tjenna !

Idag vart det ännu en inställd träning. Taken klarar inte av all snö och vi har fortfarande inte tränat med skolan den här veckan. Surt, men kan nog vara så att min kropp behöver det här, har varit rätt mycket träningar. Fast det är ju tråkigt ;). Just nu är det Top Model på TV, inte för att jag inte sett säsongerna innan, men det är ändå lika kul :).

Ikväll bär det av till Fia, numer kallad Pluffsan av mig, för att jag tycker att det är ett gulligt smeknamn. Får mig att tänka på barnprogram sen när jag var liten, och vad kan få en på bättre humör än barnprogram :)

"Lev livet och låt leva"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha nej hansen de va vanlig träning imorse :P bara du som skolkade ;)

2010-02-24 @ 17:48:58
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: josse

Lätt Hansen, men det vet vi ju redan ;D TAGGA BALEN HANSEEEEEN! ;D hahaha

2010-02-24 @ 20:27:26
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0