Den innan Skol-SM..

Tjenna !

Började dagen med 3-3 spel på liten plan. Sjukt svårt, hatar när det inte finns ytor att spela på, kan vara för att min starka sida inte är tekniken kanske, men jaja. Det gick som det gick, lite uppvärmning inför skol-sm imon. Vi möter Sävsjö som vi har åkt ut mot två år i rad. Det känns, ja. Vi får se hur det känns efter matchen imon, det är det relevanta! :P haha.

Känns sådär nu att ha ca 1 miljon saker att göra. Och inte tar jag tag i det heller. Haha, inget nytt då med andra ord. Fick trotsallt en egen liten lektion med Sven-David om något typ relativismens moralregler eller något, och nej inte en chans att jag fattar hur det uppfattas i dagens mångkulturella samhälle. projektarbetet är på god väg, men långt ifrån helt klart, matten ligger jag kanske liiite efter med och reportaget om Jossan, hmm jag har börjat iallafall. Men något som har tyngt mig ett tag och som betyder så sjukt mycket har släppt och jag är lycklig :).

"Sanna vänner kan man alltid lita på"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0