Den efter sista seriematchen..

Tjenna !

Igår bar det av ner till Malmö för att spela sista seriematchen. Vägen ner bestod av frågesport som Janne fixat ihop, massa gammal statistik och frågor om James ungefär. Vinnare blev JAG :D Konstigt när det gällde statistik liksom, så jag vann en Exel tjocktröja med dragkedja. Sjukt fint, Emma kom femma och fick ett svettband, jumbopriset var bättre för det var massa chokladtoppar. Men Fluff vann 3:e pris och fick en necessär som hon ska använda som dataväska.

Matchen i sig var helt värdelös från våran sida. Så den är inte så mycket att säga om, vi vinner med 5-4 vilket är det viktigaste, jag lyckas få en boll på mig som går in i mål, måste varit matchens snyggaste mål, helt klart! Har blivit några sådana mål iår och det tackar man ju inte nej till :P haha. Både jag och Emma uppfyllde våra mål, Emma ville komma topp 80 i totala poängligan och kom på delad 75:e plats med sina 7 poäng, jag vann interna poängligan på hela...18 poäng och en delad 31 plats i totala poängligan. Det är stort. Haha, men kul att vi är så jämna och att vi inte förlitar på oss på 2-3 spelare.

Hemvägen så kollar vi på sommaren med Göran, och han är ju underbar Göran, så söt så. För att sen köra MIN frågesport, den var uppskattad och det var tur, för den hade jag lagt ner tid på! Haha. Men vinnare i den tävlingen blev Sofia A, Fluff och Livh, så nu ska jag försöka hitta på något pris till dom, får se vad det blir. Inte riktigt lika bra pris som Janne hade i sin frågesport kanske men..

Idag kollade jag på Östra-I/V 08 i damer div.2. 5-5, spännande match, kul när det går till sudden om man inte hejar på något lag för att det är spännande då :). Sen åkte jag, Emma, Jossan och Johanna och åt på McDonalds, förvånande när Jossan är med att det blir McDonalds liksom.


"Som man bäddar får man ligga"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0