Den efter Fias 19-årsdag..

Tjenna !

Igår så fyllde allas våran älskade Sofia Andersson 19 år. Dagen spenderade hon hemma i Vrigstad så jag fick fira henne så gott det gick med ett Grattis-sms med ett rim i, och en Grattis-hälsning på facebook. IT-värld javisst! själv gjorde jag ingenting igår, tänker alltid att man ska göra läxor man ligger efter med på lovet, men något sätt blir det aldrig så, hmm. Haha, men IMORGON ska jag börja med mitt idrottsarbete, så man slipper ha det släpande efter sig sen. På träningen var det småmålsturnering med vinster och då blir det alltid samma fight. Vi som satsade på andraplatsen efter en utlovad final, kom tyvärr sist, men så är det ibland, vi hade inte riktigt marginalerna med oss. hehe.

Drog ut till livets ställe, Taberg och Carro Georgssons hus. Bastade och slängde oss i snön, är det lov så är det! Jossan skjutsade hem mig sen och jag jobbar på en PERFEKT present att ge till henne för alla gånger hon kört mig! Hennes julklapp råkade jag ju äta upp!

Kollar just nu på Scrubs och NÄR kommer jag att hitta min man som har precis samma humor som Dr Cox. Skrattar så fort jag ser honom, han är underbar! Men den som väntar på något gott sägs det ju!

"Never let the fear of striking out keep you from playing the game"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0