Den där det blev lite fel..

Tjenna !

Skolan var, helt okej. Som vanligt då med andra ord. Åkte hem och åt min nya favorit (efter hallon/blåbär-smoothie) cornflakeskakor med vienettaglass och varma hallon. Det var helt okej faktiskt. Gick sen bort till bror för att få tillbaka min iPod med massa musik i. Grymt skönt att ha den när jag åker till Norrköping, det tar över 2 timmar dit, seegt! Men kul när man kommer fram förståss :) haha.

Skulle sedan lämna tillbaka filmen jag lånat ev Felicia, hon bor ca 2 cm ifrån Video Mix, tar då förgivet att det är där hon har lånat den. Men när jag kommer dit säger de att jag inte kan lämna tillbaka den, för filmen är hyrd på Hemmakväll! Ohja, det blev inte pinsamt! Men åkte ialf bort till Hemmakväll, köpte lite godis när jag ändå var där liksom, man får ju passa på.

Ikväll kommer Felicia, känns som en seger för mig i Wii-spelandet. Ohja!

DM-match mot Tranås imon, semifinal! Tagg!

"Live for the day"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0