Den där allt verkligen är så underbart..

Tjenna !

Vaknar av att klockan ringer kl 7 imorse. Är inte alls trött då, så ligger och snoozar fram till 7.25, då jag tvingar mig upp för att hinna äta frukost innan bussen gåt (7.44). Vi ska ha spinning på morgonen. Hinner mot alla odds bussen, och vad händer? Jo jag träffar idrottsläraren som säger att lektionen är inställd. KUL! När man väl tvingat sig upp. Så hoppar av nästa, går över gatan för att ta bussen tillbaka, den kommer nämligen precis, men vad händer? Jo bussen stannar inte på min hållplats och jag får åka en för långt och gå därifrån. Ja vilken underbar morgon jag hade.

Vi ska måla ett bord med kaffekoppar på bilden.

Beger mig till Malmö imon för att spela sista seriematchen!

"Allt är inte guld som glimmar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0