Den på vej hjem fra Danmark..

Tjenna !

Nu skal jeg skrive på dansk, hele det her inlägget. Eller det er måske svansk, då jeg ikke kan finde ud af at skrive på dansk.

Jeg har nu bott i Danmark i 6 månader, helt syg hvor det har gått staerkt. Föler det som om det hvor en uge sen jeg flytte hit, og jeg min far og min bror satte os på båden fra Göteborg og jeg först steg in i mit vaerelse på Sports College. Sen dess har meget meget skett.

Tyskland! Det bedtse med hele min tid i Danmark. Vi hvor i Tyskland för at spille Europacup-kval. Jeg bodde sammen med Fie, og vi kunde då godt grine lang tid, hun er så sjov! Det gik meget godt i hvores kamper og jeg blev kampens spiller mod Spanien og fik da en meget pris, en halv floorball i snor med stjerner på. Kom også 2:a i poängkampen, det hvor da dejligt. Men det bedste hvor selfölgelig at vi vandt alle hvores kamper :). Den sidste kampen spillede vi mod et hold fra Norge, de fledste trodde nok at Norge hvor de bedste og at vi skulle teapp. Men så vandt vi med 5-2 :D og gik da så vidare til hovedtorneringen i Letland.

Letland! Det gik ikke så godt for holdet. Men kaeft det hvor stort at få vare der. Med de bedste holden i Europa. Begge mine födder hade gått i stykker så jeg kunde ikke löbe så godt, og vi hvor kun 9 spiller. Så vi taeppt alle hvores kamper, og vi hvor verkiligen ikke god. Jeg fik også göre et dopingtest, jeg fik drikke 3,5 liter vand på 1 timme, ca! haha. sen tissede jeg 3 ganger hvor kvartir.

Empire: Jeg har arbejdet som tjener og en lille smule som hakker (da man hakker tomat, salat, lög og laver köd og bacon og damn skypacks). Det har hvoret en god tid, mange venner på arbejde også. Og jeg kan nu godt lave quesedilla ;) haha.

Alle hvore aftene med pandekager og xbox, og hygge.

Jeg har også fått lere kenne så mange fine mennsker, helt sygt. DiNardo og Jasmin har virkeligen kommit til at blive mine söstrer. Og jeg håber virkeligen at jeg kommer til at spille sammen med DiNardo igen. Har greatet så meget de sidte dagerna når jeg har hvoret nödt til at sige farvel af mine venner :(.

Nu sidder jeg på båden hjem, spist sammen med Jasmin, Anna, Fie, Bette-Caroline, Anne og Karen, på Empire selvfölgelig.´Og snakke hel vildt :). hade även pakkespil med arbejde om morgonen, jeg vandt ris, en kat, en maleselvfisk (som jeg gav til Sander på arbejde som farvelgave, han hvor den som ende som syntes godt om min blå og gule fisk) og så fik jeg også polisonger man godt kan klistre pa. Jo men det hvor en god gave :). Jeg selv hade med Kellogs K som jeg ikke fik spist, det synes jeg hvor en meget god gave, og også en rövpulke. Fik også en julestrumpe, med meget meget slik i :) Det spist vi så godt nere på Empire :).

det hvor verkiligen hårt at sige farvel idag, sidder nu og kigger på på min fine billede jeg fik fra holdet. Den kommer til at sitte fint på min vaerelse :)

KNUS FRA SVENSKEREN MED DEN GULE VEST!

"Hakuna Mattata"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0