Den med SURPRIIIIISE..

Tjenna !


Lördagen, vilken dag! Började först med att jobba några timmar, hade första flex så fick gå realtivt tidigt, yeaah :). Så började vandra upp emot hallen där jag skulle möta Anna, trodde jag. Men vi skulle mötas på empire (mitt jobb) för att äta. Så det blev till att gå fram och tillbaka. Tittade på världens tråkigaste innebandymatch uppe i hallen. Sen skulle jag och Anna åka tillbaka hem med Jasmins föräldrar, (Jasmin kunde inte titta på matchen för att hon hade massa läxor, vilket jag tyckte var lite märkligt eftersom de fick jullov igår..) Men först så var hennes mamma tvungen att få lite behandling på deras klinik (kiropraktor) så det tog ett tag att komma hem.. och när vi kommer hem möttes jag av 10 bulldogs tjejer som hoppar fram bakom stolar och säger SURPRIIIISE!! Då har de i 3 veckors tid planerat ett surpise party för mig. Nästan alla kunde komma, och Jasmin hade naturligtvis inte läxor och skulle fixa här, och hennes mamma behövde inte behandling heller utan det var bara för att hålla mig hemmifrån en liten stund.

Så det blev en riktigt rolig kväll, och jag fick en mega stor tavla med massa bilder och en tavla där alla skrivit en hälsning och så hade de tryckt på min reflexväst "TAK FOR ALT - SVENSKEREN". Tak for alt bulldogs ;-)








Söster 1



Söster 2


Om 51 timmar sitter jag på färjan hem till Jönköping!

"Tsamina mina, eh eh eh waka waka, eh eh"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0