Den med sista natten i egen lägenhet..

Tjenna !

Och så var det dags för sista natten i egen lägenhet. Känns faktiskt lite konstigt att veta att man kommer ha folk omkring sig hela tiden igen, men det är bara skönt :). Imorgon flyttar alla mina saker hem och jag flyttar in hos min kompis Jasmin i en och en halv vecka :). Send en 22/12 kl 14.00 går båten från Frederikshavn, och det kommer nog dröja ett tag innan jag kommer tillbaka för att hälsa på.

Dagen började med jobb, 8 timmar. För att sen komma hem och titta på VM-semifinalen i innebandy, SVERIGE TILL FINAL :D, sjukt skön vinst över Schweiz, och detta ska Schweizaren få höra på träningarn ai nästa vecka :D. Försökte sen få ner det sista i flyttkartonger, nu är det bara säng och bord som ska skruvas isär, och sen TV:n som pappa får linda in i mitt täcke eller något. Inte allt för lätt att ta sig fram här nu, men det har det ju aldrig vartit heller för den delen. Frostar ur frysen, har ju ändå inget mat där längre.

Tittar nu på Curling, EM tror jag det är, för damer. Och för att citera Gustav Svenssen i "Svensson Svensson"; Vad är det där för jävla stolpskott, var fan är lag Anette Norberg??.

 
"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0