Den med nya löparbyxor..

Tjenna !

Igår var jag nere och julhandlade, nästan alla klara nu, YEAH ! Med tanke på att jag jobbar varje dag fram till jag flyttar hem så är det nog en god idé, haha. I vilket fall, jag ser att det glimtar, något blänker, jag går mot ljuset och hittar NIKE 3/4 löparbyxor för 50%. Så nu finns det ingen anledning att sitta inne och guggla inte, idag tog jag löpet ner till gymmet, för ett pass och sen löpning hem. Underbart! (Ja mamma, jag hade långa strumpor som gick upp över byxorna, så jag hade inte bara ben, och jag hade reflexväst ;-D haha)

Har nu även sett samma reklam på svenska och danska. "alla kan inte bli världsstjärnor i.. friidrott som Susanna Kallur/ i tennis som Caroline Wozniacki, men alla kan skaffa sig ett vinnande leenede. Jo, de ligger på ungefär samma nivå.

"Make a diffrence"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0