Den efter sista matchen..

Tjenna !

Som sagt, igår spelades den sista matchen i danskatröjan. Det var en jämn match.. de första 11 sekunderna sen får jag världens sneträff på en volley boll och sätter 1-0. Vi vann sedan matchen med 24-1. Vilket betyder KAGE!! (Våran tränare ska baka åt oss). Efter matchen insåg jag på riktigt att det var min sista match jag spelade med alla i allmänhet och DiNardo i synnerhet (iallfall för den här säsongen) och då kom tårarna, så efter en vunnen match med 24-1 står hela laget i en bamsekram och gråter. Kan ha sett rätt kul ut från läktaren faktiskt.

Lite citat under matchen:
Du er så undsvej (du är så konstig)..
Må vi godt spille med 6 spiller? (är det okej vi spelar med 6 spelare)
kan du stop up med og löbe, jeg gider ikke löbe efter dig (kan du sluta springa jag orkar inte springa efter dig)

Väldigt roligt motstånd, när jag satte extremt viktiga 17-1 så tog hon tag i min klubba under armen släppte den och sparkade iväg den. Underhållande...

"Never let the fear of striking out keep you from playing the game"

Caroline Hansen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0