Den tillbaka i vardagen..

Tjenna !

Är nu tillbaka i den såkallade vardagen, med tvätt, städ, disk, matlagning och arbete. Sjukt vad jag saknar Tyskland, där det var innebandy, umgås och ännu mera innebandy som gällde. Är dte inte så livet ska se ut. Var ledig från jobbet igår och skulle egentligen varit eldig idag med, men fick ett extra skift, och vem behöver inte alla pengar man kan få, jo jag! Så det blir att jobba idag med.

Köpte igår några danska flaggor för att pynta upp lägenheten lite, de kostade bara en tia nere på superbest, men när jag kom hem märkte jag att flaggstängerna inte passade i den, så det blev inte så bra, och det ser lite roligt ut faktiskt att ha två danska flaggor vid sidan av min svenska flagga! Men så är jag ju ganska rolig också.

Träningsturnering i helgen, ska bli kul att spela match igen :) man kan aldrig tröttna på att spela innebandymatch :)!

"lev livet, älska det"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0