Den med løg..

Tjenna !

Kvällen börjar gå mot sitt slut och Jasmin och Anna har gått/cyklat/åkt buss eller hur de nu har tagit sig hem. Svenska pannkakor med varma hallon och blåbär blev godkända iallafall, så det får jag se som lyckat! Blev en hel del över med så då har man lunchen till imon färdig, alltid skönt att vara ute i god tid. Och jo, lunchen var underhållande, jag är som han i den där gamla Gevaliareklamen (han som inte dricker kaffe och inte förstår skämten) men det blir bättre och bättre, förstår dte mesta nu faktiskt :). I vilket fall, helt plötsligt börjar det regna lök utanför fönstret, lökringar kommer titt som tätt, någon åker in genom fönstret, det kom även ett jouicepaket och lite annat smått och gott, ungefär som disneyfilmen: det regnar köttbullar, men nu regnar det lök. Underhållande! Ungefär lika underhållande som de tyckte att det var att jag hade satt upp en tavla med hjälp av tejp (som hänger snett) lagade kaffekokaren(som vi hade saft i) med hjälp av tejp, inte klarade min övningar i min danska bok (den där boken för 7-9 åringar) och att vi åt godis ur en kastrull och chips ur en gryta! SUPER som man gärna använder här!

Fick även ett sms med frågan om jag kunde jobba imon, visst hade jag sett fram emot en ledig dag, men nu ser jag fram emot pengarna den 25:e(september dock) istället :)

"Ta inte livet på för stort allvar, du kommer ändå inte ur det levande"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0