Den lååånga arbetsdagen..

Tjenna !

Lång dag på jobbet, får tänka på hur glad jag blir när lönen kommer, (innan jag inser att allt måste betalas i räkningar förståss). Idag var det inte bättre än att diskmaskinen, eller vad man ska kalla det, gått sönder, men eftersom det var första gången jag skulle diska så fattade jag inte det, utan undrade bara varför det tog så lång tid, så jag hann göra fördigt allt annat, skurade bänkarna säkert 80 gånger så de är inte annat än skinande rena nu, haha. Men kocken hjälpte mig att lösa problemet sen iallafall, den var inte sönder bara felinställd av den som vart där innan. Kul kul!

Ska försöka träna ikväll, får se hur det går, svullnaden har fortfarande inte lagt sig, men med tejpning a´la Caroline Hansen ska det nog gå, den tejpningen var ialf mycket uppskattad hos IF Hagapojkarna (numera IF Haga så det inte blir någon förvirring)

Gjorde btw även ett mycket intressant test på Facebook, om vilket jobb jag kommer ha i framtiden, tydligen ska jag jobba som någon jag känner, vad det nu innebär återstår att se, framtiden är alltid lika spännannde.

"En olycka kommer sällan ensam"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0