Den efter cykelturen..

Tjenna !

Min fot gör ganska ont idag, vilket gör att jag helst undviker att gå på den om jag inte måste. Men som alla vet hatar jag att sitta still så det blev en cykeltur till en outlet jag har sett, den sög och jag slösade bort ca 2 timmar av mitt liv, den låg en bit bort så det tog ca 40 min att cykla, kunde ju inte stå upp och cykla heller :P haha.

Men på hemvägen beslutade jag mig för att jag var värd en glass, så jag cyklar in på en supermarket, aldi eller nåt, och när jag går haltandes där inne, med musik i öronen givetvis så tar en man tag i axeln på mig bakifrån, sjukt rädd blev jag och hoppar till, är nära på att göra självförsvarstrciket jag lärde mig på miss secret agent igår, men när han ser att jag blev rädd släpper han och säger något i stil med; var inte meningen att skrämma dig tänkte bara kolla hur det är med din fot, jag ser att du haltar. Tror att han kanske visste vem jag var, har inegn aning om vem det var iallfall och kommer nu efter denna traumatiska händelse inte komma sova de närmsta 14 dagarna..

"I drömmarna kan allting hända"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0