Den efter andra träningsmatchen..

Tjenna !

Gårdagen var en dag som innehöll det mesta kan man väl påstå. Började med att spela mot Outlaws igen, andra träningsmacthen mot dom. Denna match var jag inblandad i det mesta som går att vara inblandad i under en innebandymatch. Det började med att som vanligt ska hela laget gå på toa samtidigt, så jag går till ett annat tomt omklädningsrum för att uträtta mina behov, när jag sen öppnar dörren så har dagens dommare kommit in och börjat byta om! En aning pinsamt kanske.. kanske..

Matchen i sig, vi ligger under med 4-2 och vänder och vinner med 7-5, starkt! Själv lyckades jag göra 2 konstmål, det första ska jag passa Dino, men precis när ajg ska passa får jag ett duperslag på klubban vilket gör att den ändrar riktning går mot målet, målvakten räddar men jag slår in returen. Andra är redan en riktig klassiker, det står 5-5 jag och Dino går upp för att pressa deras backar, när deras back ska passa går hennes klubba sönder, bollen kommer till mig och jag skjuter innan jag hinner reagera och bollen går in där den ska i bortre :P haha. Mer tur är svårt att få :). Får även en utvisning för, ja den som ändå visste, 2 ass och missar en straff. Så det är inte så mycket mer som går att hända under en match. Nästa helg möter vi Pixbo :)

Efter det så hade vi teambuilding med laget, vi skulle göra massa vattenövningar, men jag kan inte simma med min fot, så det var tråkigt att inte kunna vara med på det, det såg väldigt roligt ut! De simmade i vågor och hade militärbyxor och allting på sig.

Efter det blev det en snabbis till jobbet för att fixa lite, och på vägen hem så, ja vet väl inte om det förvånar någon egentligen, men då ramlar jag på cykeln, slog upp tån och händerna, och min blånagel på min blånagel gjorde så jag tappade nageln på stortån, mina fötter är inte mina bästa vänner för tillfället.

Kvällen spenderades hos Dino!




"Må man ta hunden med sig in i himlen"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: J.P

"Får man ta hunden med sig in i himlen" är det väl?



Av Hasse "Kvinnaböske" Andersson?!

2010-08-15 @ 18:44:16
Postat av: Hansen

Haha, det finns en dansk version av det också ;)



av: teddu edelmann

2010-08-15 @ 20:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0