Den efter SDF-SM

Tjenna !

Var hemma kl 4 natten till fredag. Men har haft det kanon och hoppas att allting ordnar sig till det bästa! :)

Kl 12.30 bar det av igen till Nyköping. Vi skulle kolla på Fluff, Hill och Flis som spelade SDF-SM med Småland. Jag och CH hade lite smått panik över att vara för gammal. Jossis tyckte väl att det var lite förlänge sedan hon var med för att ha lite panik. Hon har kommit över krisen så att säga. Tyvärr så gick det inte så bra för varken killarna eller tjejerna. Killarna förlorade mot Skåne med 7-4. Tjejerna förlorade mot Stockholm med 4-2. I den matchen fick jag se Fluff gör mål :D :D. Flisis passade till henne och Hill gjorde en kanonmatch i målet :). Carro Hadelund är helt sjuk med! Henne vill jag aldrig möta!

Sen fick jag träffa båda mina gamla ledarkollegor från campen, Sebastian och Julia, Julia spelar för Stockholm och har gjort 13 poäng på 4 matcher, varav 8 mål vilket var lika många mål som jag gjorde på hela säsongen! Sebastian är också han förgammal, men var där och precis som jag bidrog til en höjd stämmning, eller något.

"It´s your life to live"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0