Den efter akuten..

Tjenna !

Japp, så fick man spendera halva sin dag på akuten. Trillade/blev fälld på idrotten och har fått en hjärnskakning. Men de var tvugna att göra massa olika tester och sen röntga så det tog sin lilla tid. Men ingen blödning och ingen fraktur så det är väl det positiva i det negativa om man ska säga så. Men var tvungen att vila i hela två veckor. Vad ska jag ta mig till? Ingen träning, förutom det faktum att jag kommer bokstavligen rulla fram så kommer jag ju ha en usel kondition sen när jag väl får börja igen.

Hämtade även ut mitt projektarbete idag och ser nu mig själv som en författare, visst!

"Av skadan blir man vis"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Tex

Krya på dig Caroline, du kann ju studere lite dansk kanske..

2010-04-30 @ 22:27:04
URL: http://blog.tv2.dk/tex-tv2/
Postat av: Caroline Hansen

tack så mycket! ja det ska jag göra :)

2010-05-01 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0