Den där det är GRRREAT..

Tjenna !

Idag var jag äntligen feberfri, okej mitt på dagen efter 2 alvedon var jag feberfri. Så då unnade jag mig en tripp till Stadsparksvallen för att se J:Södra bli utklassade av Ängelholm. Inte alls kul, men jag hade ju Emma med mig och vi lyckades ta oss igenom sorgen. Nu börjar huvudvärken smått komma tillbaka igen, var nog tur att jag inte gjorde beep-testet imorse trots allt, ryktades om att rekordet slogs och det är jag inte riktigt så nära på att slå. Men samtidigt, orkar en match på två femmor och tycker att det räcker nu innan försäsongen ens har börjat, haha.

Nu blir det till att plugga, igen, har huuur mycket som helst att göra. Religionsredovisning på 30!!!!!! minuter, kommer nog att stå och säga "eeehhh" ett antal gånger, det tar lite tid om inte annat. Sen Gå på rättegång, utvärdera den till rättskunskapen OCH svenskan, skriva tal i svenskan, matte, naturlabb och naturarbete. har lite att göra med andra ord.

Glädjen i mitt liv just nu stavas H-V sen två siffror först 7 sen 1. Igår kom den andra segern mot Djurgården i finalserien. Underbart, ännu en gång är det min gud, Johan Davidsson som ligger bakom det (okej han fick utvisning i slutet men det är ju han som petar pucken till Thörnberg så att Thörnberg och Jukka kommer i en 2-1 situation) Förhoppningsvis så blir det 2 raka hemmavinster nu och GULDET KOMMER HEM TILL JÖNKÖPING på torsdag, håller tummarna, känns som att det är det bästa sättet för mig att bidra på :)



GRRREAT !!

"Ingen minns en tvåa"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0