Den med Spotify..

Tjenna !

Ja nu måste nog alla ha Spotify då även jag har det. Brukar annars ligga lite efter med sånt där. Skaffade ju Lunarstorm sist av alla på lågstadiet också. Om det nu är en bra jämförelse det vet jag inte. Hittade ialf två gamla låtar, var två på min skola i nian som var med i lilla melodifestivalen, var ett himla liv om det då, var större än om OS hade spelats där ungefär. Ialf för musikläraren! De fick även varsitt lyckatill gosedjur från IKEA för 19:- st, undra om inte våran rektor hade varit så generös och lagt ut dom pengarna själv. Stadsgården, Råslätt vilken skola!

Så nu gör jag precis allt jag inte borde, har 312 s religionsläxa till på fredag. Började läsa under Australiens next top model ,men blev distraherad av deras dialekt underbar!, känns förresten även som att jag kan redan allt om Kristendomen, allt det relevanta ialf. Julafton firas den 24 December (här kommer MVG kunskap, detta för att fira Jesus födelse och Påsk firas för Jesus död och uppståndelse, tycke rinte ens att jag ska behöva gå på lektionerna).

Borde även skriva lite dikter och julrim till min projektarbetsbok, har även kommit på namnet till den nu
I en annan del av Hansen
 - Mitt liv som poet

Så nu är det inte långt kvar, bara till att skriva ca 60-70 dikter/rim till..

"Det som göms i snö kommer upp i tö"

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: emma

Jag har inte spotify!!! hahaha

2009-09-24 @ 09:14:06
URL: http://emmajacobsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

stickade tröjan blev väldigt tyst idag ;) hahaha tycker du inte de? :P

2009-09-24 @ 17:20:42
URL: http://iloveoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0