Den med katt-vitsarna..

Tjenna !

Idag blir man inte lite lack när man skyndar sig hur mycket som helst, Springer genom HELA HABO! För att hinna med tåget som går 11.46, men nej, när man kommer fram ja då är det bussersättning som ska komma. Och ja den komemr inte förrän 12.07 ! Värd löprunda säger jag bara med min tunga väska! Så fick sitta på stationen och eftersvettas ett tag innan bussersättningen givetvis var försenad så fick ta vanliga 114 som ialf gick nästan enda hem! Hann precis hem innan Carro ringde och sa att vi skulle simma. I hennes tempo ja det är ju som att springa i Usain Bolts tempo ungefär!

Japp jag tycker fortfarande att de är sjukt roliga !

Katt åt stege
Blev hög

Katt åt lampa
Lös i magen

Katt åt fönster
Såg bra ut

Katt åt linjal
Blev mätt

Katt åt stol
Satt i halsen

Katt åt same
Fick ren-andedräkt

Katt åt katt
Gick åt när den åt

Katt åt kinamat
Mådde risigt

"Ett gott skratt förlänger livet"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: emma

Katt åt same

Fick ren-andedräkt



hahaha den hade jag aldrig hört innan

2009-09-15 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0