Den efter dagen..

Tjenna !

Började som alla andra dagar med innebandy :) Wiie ! Och idag vart det bra från start för jag slapp gå de 3 km till stationen i morse utan pappa kunde skjutsa mig och jag behövde inte åka hemifrån förrän 06.40 :) Jippie ! (Värmer upp til förläsning imon som ska handla om positivt tänkande, kan lyckas få mvg i det. kanske, om jag har tur.. om någon annan gör mitt arbete.. )

Bengtssón, du är saknad! Det var underbart att få åka bil till skolan från träningen, var sjukt bortskämda med det förra året ! Nu har du återuppstått på träningen och man hinner i tid till dagens höjdpunkt..(pom pom pom pom) FRUKOSTEN!

Matte och det känns otroooligt skönt att knäcka besserwiessrar :), känner mig så stolt och nöjd över mig själv då ! (för jaa jag själv är ju bäst det vet jag (A), men roligt att kunna briljera i något någon gång ialf, det är jag värd!)

Imrogon förstördes min Lyckdag ! Så vi ska ta den på lördag istället, då blir det en helis för mig och Lyck, först baka kladdis sen kolla på vänner och sen gå på bio! Jessica Lyck! Vad skulle jag ta mig till utan dig? Hade ialf bara fått 10% av alla assist poäng ialf.. TACK FÖR DOM :D

"Inte illa pinkat av en trähäst"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jenny

matten va klockren ;)

2009-09-23 @ 09:36:38
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: fluffer

vad snackar du om för arbete? :S ska vi göra arbete på föreläsninge? haha whot?

2009-09-23 @ 14:51:25
Postat av: Hansen

Nej flufferisious, men det lät bra :)

2009-09-23 @ 18:12:36
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0