Den där jag underhåller lite..

Tjenna !

Har inte så mycket i tankarna nu. Är mest vakuum där inne. Ohnej, inte alls ovanligt faktiskt. Som det sägs om mig ibland, du borde ha en brandvarnare på dig när du tänker för de luktar oftast bränt då!



Ö r fr v: Jolle, Hansen, Josse
Liggande: Frida


Två tjejer ~15 sitter och diskuterar killar.
Tjej 1: Hur är det mellan dig och Patrik?
Tjej 2: Jag har gjort slut.
Tjej 1: Va? Shit, gumman, varför det?
Tjej 2: Ja, alltså… Visst, han hade moppe och så, men… han var helt enkelt inte den rätte.

Så kom inte och klaga på mig nu. Det är fler som går efter de materiella tingen !

Två fjortistjejer sitter på bussen och diskuterar en kille.
Tjej 1: Asså, typ igår kväll när jag pratade med Jesper på MSN så skrev han värsta weird!
Tjej 2: Asså, typ som på bilddagboken då eller?
Tjej 1: Ah! Han skriver som värsta läraren! Han skrev med stor bokstav i början på varje ord! Typ: Hej Jessika. Asså! Han skrev hej med stort H och Jessika med stort J! Så jäkla störande, kändes som om det var ett jävla prov.

Två tjejer ∼14 sitter och pratar högt om kor.
Tjej 1: Jag såg en jätteful killko igår!
Tjej 2: Alltså jo jo… Kor är bara tjejer.
Tjej 1: Men vafan!?
Tjej 2: Visste du inte? Seriöst?
Tjej 1: Men vad tror du om mig? Tror du att jag sitter och fucking forskar om kor eller?
Tjej 2 (förvånat): Har inte ni fått prov om sånt!? Orättvist…
Tjej 1 (ser ut som ett frågetecken): Men kolla… Om kor bara är tjejer… Hur får de då barn?
Tjej 2: Men killarna är ju tjurar! Idiot.
Tjej 1: Men blir inte barnen typ hälften kor och hälften tjurar då?
Det blir tyst i ca. 3 minuter och sedan fortsätter de prata om något annat.

På tal om något helt annat, älskar när Lyckan Kryckan är på topp! Idag fattade hon inte en övning. Vi skulle ruscha från målet till dit där våran tränare stod. Sen fattade hon inte en annan övning heller, men ja vi bytte ju faktiskt håll efter att vi kört den i 10 min. Sen går ryktet om att hon idag gick in i bollförrådet för att plocka ut sargen!

"Om du inte vet var målet är spelar det ingen roll hur hårt du skjuter"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har du hört de där dialogerna på riktigt? haha

2009-09-10 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0