Den där jag är hemma..

Tjenna !

Vakande upp med feber i morse. Aldrig kul men jag är inte förvånad. Med min vanliga tur så var det inte konstigt med tanke på att vi har cup i helgen och möter KAIS Mora i första matchen. Men knaprar ipren och ska strax iväg och köpa glass så det löser sig nog, förhoppningsvis. Glass hjälper bättre mot alla sjukdomar än ipren och alvedon gör tillsammans. Plus att det hjälper mot en hel del andra problem också. Nu är grejen den bara som Rachel påpekar, när man måste äta glass så ofta måste man byta till low fat and made of soyamilk. Vilket inte är lika gott!


Hade tänkt påbörja mitt projketarbete en dag som denna då jag ändå inte har något bättre för mig, men nee. Det får bli en annan dag! Satt och gjorde lite på skissen igår och det verkar som att jag får lägga ner lite tid på det ändå :(.. Jobbigt värre!


"Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0