Den med väntan..

Tjenna !

Det har nu stått en kladdkaka i kylen i ca 2 timmar. Och jag har inte ätit någonting av den. Det är vad jag kallar styrka! Nej för här går man och väntar på att Fluffer någon gång ska pallra sig hit. Hon har nämligen inte höstlov som alla andra utan hon praktiserar denna veckan. HAHAHA!! Liiite skadaglad är jag allt. Hon hade ju som sagt ledigt förra veckan och var likadan mot mig då!

Under gårdagens träning fick vi en ny "vanligaste fråga" "vad ska vi göra sen" åkte ner på andra plats och upp, okej inte som nykomling den har nog legat tvåa ett tag kom "Hansen, vem pratar du med?". Tydligen så är det ingen som lyssnar när jag kommer med mina briljanta ideér och tankar. Ja, det ska jag komma ihåg. Speciellt när vissa, med självaste Jonna Ihrman i spetsen klankar ner på en för att man är taggad.
Jonna: Jag var fan taggad till matchen mot Husqvarna
Livh: A jag med, det va bra tagg på uppvärmningen
Hansen: A jag var med taggad
Jonna: Men Hansen, du är taggad till TRÄNINGAR...

"Om man går mot strömmen finner man tillslut källan"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0