Den med typ världens mest svullna knä..

Tjenna !

Började med att man åkte extra tidigt hemifrån bara för att kunna kurera Lyckens vader. Så där var jag 7.30 i hallen och, helvete vad ont jag hade i mina tummar efteråt. Dessa vader var inte att leka med, fulla med knutor/knölar vad man nu ska kalla det! Tyckte nästan att det skulle ha räckt som dagens träningspass men icke! Nej vi skulle ha småmål, vilket iofs är väldigt roligt. 3-3 på lite plan. vad händer? Jo ensam på egen planhalva och jag ska runda målet efter att ha tagit burskydd. Lite av nätet ligger utanför målet och givetvis drar jag århundradets bell(att bella= att trilla/ramla på småländska) på detta. Faller handlöst och med högerknät rakt in i stolpen. Nu ca 9 timmar senare är det i dubbel storlek, lila, blått, grönt, gult och i alla regnbågens andra färger! Skulle nog kunna ställa ut det som ett konstverk. Och ja just det, jag kan inte gå på det heller!

"Hoppet är det sista som lämnar människan"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hansen, the one and only som kan lyckas med sånna saker ;)

2009-10-07 @ 19:17:15
URL: http://iloveoboy.blogg.se/
Postat av: lyck

du är väl allt för snäll !

däremot lite klumpig haha :)

2009-10-08 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0