Den med plugg, Scrubs, plugg..

Tjenna !

Japp, idag vart det studiedag. Och STUDIEdag för första gången för mig typ eftersom lärarna kommit på den briljanta idén med prov! Tack vad hade vi gjort utan er? Ja förutom att varit helt stressfria och inte gått under pga av press. Men det är väl en värdslig sak eller? Så det blev plugg och åter plugg med lite avbrott för Scrubs. Men tror inte att jag övergivit mitt kära Vänner, ska bara kolla färdigt boxen sen blir det en genomgång av 10 säsonger vänner<3

Så dagen till ära vaknade man av att lillebror inte kan vara tyst på morgonen, och det är ingen ljuv stämma han har. Vissa säger tom att jag sjunger vackrare och då vet ni att hans röst tillhör djävulen själv. Lycklig som man är kunde man dock somna om till inte allt för jobbiga drömmar om, ja, jag vet inte riktigt. Har även för första gången stekt falukorv idag :) Grattis mig! Men de blev en aning brända då jag var helt uppe i richard scarrys äventyrsvärld och glömde bort maten på spisen. Men som tur var vart det inte alltför mycket rök och branalarmet sattes inte igång. Min turdag idag måntro?

Nu bär det strax av till träning! Ska bli underhållande at tse vad som händer! Fluffer, vi är på samma sida, i vått och torrt, i ur och skur vad som än händer !

"Döm inte hunden efter håren"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0