Den med årets chock..

Tjenna !

Hahaha, idag inträffade ju årets chock. I väntan på matteprovet så sitter alla och är hur nervösa som helst (seriöst det var det svåraste matteprovet jag någonsin skrivit) sitter och skakar på stolen typ. När jag får tillbaka det inser jag att jag ha rfått 19/23 och MVG! Det måste ju vara årets skämt! Men men, ska ju inte klaga. Och det har jag glidit runt på hela dagen. Hade iofs inte klarat det utan Jossan Ohlsson (en hederstanke till dig) som hjälpte mig med allt som Hitler av den kvinnliga modellen (asså våran mattelärare) inte kunde hhälpa mig med.

Nu blir det plugg till religionen som Hitler 3 har. Det kan nog vara de mest komplicerade proven och på proven i samhäll och historia i ettan behövde vi skriva ca 1 a4 sida på varje fråga och det var inte 2 utan oftast 5 sådana frågor! Sen får vi inte skriva namnen på helelr utan vi skriver 3 siffror. Jag går under kodnamnet 026 (ni som på något vis lyckats undgå det så spelar jag med 26)

"Tur är inte något man får utan något man förtjänar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0