Den efter storsegern..

Tjenna !

Ingen snabb uppdatering, men har faktiskt haft viktigare saker för mig än att blogga, nämligen spela NHL på xbox. har skapat min egen "gubbe" Caroline Hansen, hon/han gjorde 1+2 i debuten i AHL (fick inte komma till NHL direkt, tror att dte är för att jag är tjej. Diskreminering ja) så rätt lika är vi ju! hmm, lite ialf kanske. Men japp idag blev det storseger med hela 9-0 mot Husqvarna. Otroligt skönt att gå till uppehåll med en seger i bagaget. Själv gjorde man assisten til ldet otroligt viktiga och matchavgörnade 8-0 målet ungefär hälften in i andre perioden. Det var där matchen punkterades ur min synvinkel..

Fredag blir det Top Model x 2 med Lycken :) (för övrigt hon som satte det matchavgörnade 8-0 målet)
Söndag blir det SM steg 1, i vår grupp så är det
Jönköpings IK
Husqvarna IK
Östra SK
Finspång IK/IBK eller nåt

noterbart att det är 1991 och neråt som får deltaga! oj vad akademisk jag lät där..

"Keep up the good work"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0