Den där jag väl får informera lite..

Tjenna !

Jo, det är ju så att Jönköpings IK dam har en egen blogg. Och där har det börjat med "inför mathen" intervjuer. Själv vart jag först ut inför matchen mot Stanstad, så ni som vill se mig i media (ja jag kallar våran blogg media) kan gå in och kolla lite där. Vi behöver fler läsare. Speciellt eftersom våran slogan är "Våran väg mot berömmelse". Och att det just nu ryktas om att vi ligger på ca 2 läsare om dagen. Så det kan ju bara bli bättre för att citera "Pussitiva Paige". Gratis reklam kom det ju nu med! Borde egentligen tagit betalt av sponsorpengarna för det!

Imorgon är det match mot Husqvarna! Och då tyktas det om att våran alldeles egna Josefine "José" Ohlsson står som bollplank i inför referatet! Det kan bli underhållande, Jossan är underhållande..

"Låt aldrig rädslan att misslyckas hindra dig från att spela spelet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0