Den där jag är rightare..

Tjenna !

Idag skulle våra kära simmare på Sanda komma och ha utbyte hos oss på innebandyn. Eftersom Jocke står och pratar med deras coach första halvtimmen så får jag hålla i det. Och det är verkligen jättelätt. För Jocke, ja han har glömt att ta med sig klubbor till dom och det är bara rightare som har med sig reservklubbor. Så då får jag ge ut min klubba til len av dom, min kära Chill! Med gul och svart linda och mitt älskade nr 26 på skaftet. En tår droppade när jag släppte den ifrån mig. Ohja! I vilket fall så först skulle jag ha Hamrins right klubba som äör ca 73 centimeter lång/hög, ja alltså att jag själv är metern längre, men sen kom räddaren i nöden, Anna med hennes dock också right men iallafall 95:a. Och hur det gick! Ja det är väldigt frustrerande att vara så dålig, nu vet hur det känns att vara typ 8 och spela igen. Usch vad hemskt!

Fick helelr inte tillbaka Rättskunskapsprovet idag. För enligt våran lärare är prov som en ost de måste ligga och mogna till sig för att bli bäst. Sen måste han även vara på topp. Har ex hans lag Tottenham vunnit så kan det bli MVG. Annarts blir det svårt. Hans taxar får helelr inte störa honom. Jobbigt läge!

 

"Play, Win, Chill, Exel"

 

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Jossan

TOTTENHAM <3



jag trodde du skulle skriva att din gulsvarta chill gått sönder, blev en aning orolig där.

2009-10-21 @ 15:21:15
Postat av: Jenny

hahaha Bosse har allt roliga idéer för sig asså

2009-10-21 @ 19:03:40
URL: http://iloveoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0