Den då jag i alla fall försöker plugga..

Tjenna !

Jag ger inte upp hoppet om skolan! Den kan vara bra att ha med sig i bagaget senare i livet. Vill jag tro i alla fall! Så nu har jag lagt ner väldigt stor möda på att försöka plugga! Go Hansen! (lovar att jag ska försöka sluta skriva om mig själv som tredje person). Jag har idag skrivit på mitt projektarbet :) Den kan färdigställas snart. Oboy vad underbart! Detta gjorde att jag tyckte mig själv vara värd den lilla kanelbulle som fanns kvar efter en va årets bästa dagar: Kanelbulledagen, mmm, ibland så bara älskar man mor- och farföräldrar!

 

Studiedag imorgon! Den är efterlängtad, men eftersom man saknar lärare med någon som helst IQ så har de gett oss massor av arbeten! För det är ju perfekt att kunna göra när man ändå är ledig! Ska vi inte få 10028637532 glosor att kunna på sommarlovet också! Vi har ju 10 veckor på oss att lära oss dom! Det borde vi ju klara av!

 

"Tiden läker alla sår"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0