Den med Top Model..

Tjenna !

Sitter just nu och frossar i geisha samtidigt som jag tittar på Top Model. Yeay känns det verkligen. Haha, men gott är det ju. Dagen har spenderats med övningskörning. Och bevare mig väl, Jag kunde starta på FÖRSTA försöket :) Backningen gick som vanligt helt utan problem men nu har jag lärt mig köra frammåt hyfsat också :)

Gårdagen spenderades med Jossan och Fluff med en alcamosallad och Jossans godis. Kollade på Johan Falk med, men vi, eller jag och Fluff fattade inte så mycket eftersom vi inte hängde med. Men det var kul ändå.. Fluff körde hem med och mötte tre polisbilar och jag trodde hon skulle dö av nervositet, vilket gjorde det hela ännu mer udnerhållande. Men det var duktigt av dig!

Jaja, imorgon blir det gym med Hitler med innan det är DM mot Skillingaryd :) wiie!!!

"Kärleken är fängslande"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha han jagade ju typ mig ! redigt skraj var jag, fast inte om man jämför med hur skrajj var sen när jag åkte motorvägen hem åh herregud haha ! :D

2009-11-08 @ 22:06:13
Postat av: Svans

Hahaha, nee jag hade verkligen velat vara med om den upplevelsen. fluff på motorvägen :D

2009-11-09 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0