Den med sista natten i Habo..

Tjenna !

Ja, nu känner jag mig tillräckligt frisk för att kunna ta mig in till civilisationen och Jönköping igen, så sista natten på landet för dne här gången:P. Men blir ingen skola imorgon. Tyvärr vad synd. Men har haft så mycket bättre för mig än att plugga religion så får bli att jag gör det provet nästa vecka istället. Sen att sitta och hosta (för tar för givet att jag kommer få minst ne attack imon) i kyrkan under adventssamling är inte lockande det heller.

Har fortfarande Panik över mina armveck. Det är helt sjukt"! Vet inte vad jag ska ta mig till, strong Fobi här!

Jobba tillsammans med Lyck på lördag och kolla matchen JIK-FBC Gbg söndag. Hade hoppats att bli  frisk till den matchen men det blev inte riktigt så. Får se till att hjälpa mitt lag från läktaren då! Usch, hatar det, hatar det verkligen! Vill inte säga bra att jag har med mig Jossan på läktaren, hon är skadad i sin hälsena. hade hellre velat ha henne på plan givetvis men nu när hon ändå är skadad är det ju tur vi ör det samtidigt.

angående PANIK! Vad händer efter studneten???? det är inte Panik, det är STORPANIIIK!!!?!?!?!!!


"Allting är inte svart eller vitt"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0