Den med en bortsoven dag..

Tjenna !

Idag vaknade jag vid strax efter 7 av klockan. Tog tempen, hade feber och då ingen skola! Just nu går jag gärna till ksolan bara jag får vara frisk. Sjuk har man tid att vara efter säsongen. Jävla spruta skulle aldrig ha tagit den, var frisk som en nötkärna innan. Så dagen har bestått av att sova, kolla tempen, sova, äta alvedon, sova, kolla tempen, ja ni hajar vad jag menar. Senast jag kollade låg jag på 36,8 grader celsius vilket jag INTE räknar som feber. Håller det i sig och jag inte vaknar upp med feber imorgon så spelar jag vilket har varit det stora målet hela veckan! Ny position, nya kedjekamrater, nya möjligheter!

Nu blir det sängen, alvedon, kolla tempen och Vänner.

"Delad glädje är dubbel glädje"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0