Den innan Jossan..

Tjenna !

Idag bär det av till Jossan Ohlsson, ska hämta upp alive på vägen, asså alexandra livh, alive. Ja ni fattar. Sen kan det ju bara sluta på ett sätt, det vet vi alla! Grymt kul och KAMERAN ska med!! Så är det bara! En förutsättning för att detta ska kunna återupplevas i många år framöver, eller hur Jossan!

Nu återstår ju bara det eviga problemet. VAD SKA MAN HA PÅ SIG ?? Att det alltid ska bli sådana problem och när man väl kommer fram, nee jag skulle tagit det andra på mig ändå. Än sålänge har jag kommit fram till. tjocka strumpor, annars fryser jag! Bra! Wohoooo! Är så grymt stolt över mig själv, som vanligt.

Jaja, det löser sig! Frågan om Norrköping imorgon återstår. Hinns det efter jobbet blir det nog så!

"Hoppet är det sista som lämnar människan"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0