Den efter utbyte..

Tjenna !

Idag skulle vi ha utbyte med simning med innebandyn i skolan. Och jo, jag Älskar ju verkligen att visa mig i bikini. Wihoo som man skulle kunna säga. Har sällan varit så trött. Skulle simma typ 9 km sammanlagt och fjärilssim, någon som vet hur svårt det är, jag sjönk till botten, sen skulle vi inte andas heller. Eftersom man var lagom trött efter att ha simmat 6 km så var det jätte lätt att simma ytterligare 20 utan att andas, och jo i mitt tempo så tar det ca 30 minuter. Men fick höra efter att det var underhållande att titta på mig. Så då får jag väl ändå vara nöjd, har glatt några ytterligare en dag.

I skolan chockade jag även några killar i klassen, detta ansiktsuttryck på dom kan ha varit bland det roligaste jag har sett.
Mackan: Men snääälla Hansen, kan inte du gå på extra-matten med mig??
Hansen: Nej, jag ska inte gå på någon jävla extra-matte jag ska hem och lira xbox.

Alla 4 stannar upp och får världens uttryck i nyllet :D kul att roa folk! Och just nu ska jag tillbaka till mitt kära tv-spelande..

"Ett gott skratt förlänger livet"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHA.. bästa hansen !

2009-11-14 @ 11:26:34
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0