Den efter "Upp"..

Tjenna !

 

Började med att kolla Husqvarna - FBC Göteborg idag, och det har ju gått rätt tungt för Husqvarna, 7 raka förluster innan den här matchen. Vi slog dem med 9-0 m.m. Men det var faktiskt riktigt spännande i två perioder. STod 4-4 inför sista efter att HIK vänt 1-3 underläge till 4-3. Sen vann dock FBC sista perioden med 6-0.

 

Sen bar det av hem till mig för mig och Fluff och vi skulle kolla på Upp, den där tecknade filmen om han som flyger med huset och ballongerna. Det kan vara den tråkigaste filmen jag har sett. De sa ingenting de första 17 minuterna och det hände ingenting de första 57 minuterna. Sen gick han den gamla gubben på ca 78 år först med köpp och kunde knappt röra sig, sen helt plötsligt kunde han gå och dra ett helt hus med massa ballonger, och huset flyger men han kan gå på marken ändå. En blå,lila,gul,grön fågel studsar upp och ner men flyger inte och ja jag vet inte vad.

 

Imorgon är det Beep-test, Yeay! Verkligen något at tse fram emot! Men är dock om jag springer okej det sista beep jag behöver göra på Sanda :).

 

"Viljan är den största talangen"

 

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0