Den efter riskettan..

Tjenna !

Ja, idag har jag gått den otroligt användbara, dock obligatoriska kursen riskettan. Jätte kul, verkligen. Lärde mig att inte köra drogpåverkad eller trött. Hmm, för det hade jag inte tänkt på innan. Så i 3,5 timmar hände totalt sett ingenting. Förutom att jag brände mig på tungan av den varma chokladen. Och frallorna givetvis, de var goda :)

Jaja, så är de, nu är det avklarat och ännu ett kameleontsteg närmare körkortet, återstår nu endast att lära mig köra bil, lära mig massa teori och ja, så kanske jag kan klara uppkörning och teoriprov.


Och ja, försöker plugga på mitt tal, det går ju verkligen jätte bra! Känner att jag förstår det här och att jag vet vad jag pratar om!


"Lär dig av dina misstag"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0