Den efter en arbetsdag..

Tjenna !

Tuff och sliten arbetsdag idag. Satt i sekket när Småland P15 hade miniturnering med Göteborg och Halland. Det gick väldigt bra för oss, ännu bättre tom när micken slutade fungera och jag slapp snacka. För Småland kunde det väl gått bättre. De förlorade båda matcherna, men de var ganska duktiga ändå :). Jag och Lyck hade hyfsat kul, ibland ialf.

Imorgon fick jag sitta med på bänken :) Okej, det är inget man ska vara glad för, men med tanke på att jag legat i influensa i en vecka och inte tränat en hel träning sen förra tisdagen. Så att slippa sitta på läktaren är ett plus för mig :) haha. Stackars Jossis bara får sitta där alldeles själv. Sen mot Engelholm ska jag vara tillbaka för 100% igen!

Nu kommer en bild från i somras, grymt kul vecka i Norrköping! Här står jag och Julia och väntar på att barnen ska komma.




"Ödet ger oss släktingar, men våra vänner väljer vi själva"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0