Den efter 3 poäng..

Tjenna !

Vinst idag med 4-3 :). Gott, gott, gott! :D.. Otroligt skön och viktig seger!.

När man äntligen har kommit tillbaka och får träna igen. Ja då ställer de in träningen imon. Den träningen har jag gått och väntat på sen förra lördagen! (då trodde jag inte att jag skulle få spela idag). Schysst säger jag då!

Efter att ha missat en hel vecka i skolan, så har jag nog lite att ta igen den här veckan, det ser inte ljust ut. Speciellt inte när jag pratade med Carro efter matchen och hon berättade om 3! prov. Hur ska jag klara det? Matte, jeaay, natur, wiiie och rättskunskap woala! Mina 3 favoritämnen också!

Vet inte om katten morrar eller spinner när den ligger här. Får se om jag blir biten eller inte!

"Kedjan är inte starkare än sin svagaste länk"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0