Den där skolan börjat igen..

Tjenna !

Idag började skolan igen. Fick ledigt från gymmet imorse efter att jag spelat 6 matcher på en vecka. Så det var rätt skönt med sovmorgon, menar det har man ju inte haft några under lovet ;) hehe. Att det sen börjar med naturkunskap kanske inte är det mest önskade, men men sådant är livet. Tog mig igenom den ändå :P

Ikväll är det träning, och den kan ju bli rätt underhållande. Men som den vuxna människa jag är (okej, ni får skratta, men trots att jag älskar tv-spel och vissa barnprogram (phineas och ferb) så är jag ganska vuxen på andra plan :). ) haha, jag har lagt det bakom mig. För jag tror på mig själv och jag vet vad jag kan! Framöver kommer jag att återgå till min alldagliga sarkasm som vi alla älskar igen ;)

"Livet är ingen dans på rosor"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0